مدیر آموزش‌و پرورش شهرستان خمیر تاکید کرد؛

ضرورت تناسب آموزش‌ در هنرستان‌ها با نیازهای شغلی شهرستان خمیر

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش‌و پرورش شهرستان خمیر به‌منظور توسعه رشته معدن در مدارس این شهرستان با دبیر انجمن گچ استان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تناسب آموزش‌ در هنرستان‌ها با نیازهای شغلی شهرستان خمیر

علی یگانه در این دیدار گفت: با همت استاندار هرمزگان و مصوبه شورای اداری و همچنین حمایت مدیر کل آموزش‌و پرورش استان و فرماندار شهرستان امسال رشته معدن برای اولین بار در شهر رویدر راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر نقش مهارت‌آموزی هنرستان‌ها افزود: به دنبال افزایش رشته‌های فنی متناسب با بازار کار شهرستان هستیم و تحصیل در هنرستان‌های فنی و کاردانش باید با رویکرد تازه‌تری مورد پیگیری قرار گیرد.

یگانه با اشاره به معادن شهرستان نیز گفت: شهرستان خمیر با دارا بودن معادن مختلف و همچنین هم‌جواری با دریا نیازمند آموزش درزمینهٔ رشته‌های مرتبط برای اشتغال پایدار است و دانش آموزان باید پس از اتمام تحصیل و مهارت‌آموزی مورد حمایت قرار گیرند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر خاطرنشان کرد: ۶ هنرستان کار و دانش و سه هنرستان فنی در شهرستان فعال است که بیش از ۹۰۰ دانش آموز در آن مشغول تحصیل هستند.

در این دیدار حسن پژمان، دبیر انجمن گچ استان نیز قول مساعد در زمینهٔ توسعه و همکاری رشته معدن در هنرستان شبانه‌روزی البرز رویدر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار