انتصاب امام جمعه و نماینده ولی فقیه در جزیره کیش

هرمزگان(پانا)- مراسم تکریم از حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز بعنوان امام جمعه جزیره کیش در سالن همایش های خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب امام جمعه و نماینده ولی فقیه در جزیره کیش

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، مدیر عامل و معاونین سازمان منطقه آزاد و فرماندهان نظامی و انتظامی کیش و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

در متن انتصاب که در این مراسم قرائت شد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

براساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جنابعالی که بحمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید به عنوان امام جمعه بخش کیش استان هرمزگان منصوب می شوید.

امید است در هماهنگی کامل با خط مشی ولایت و امامت علاوه بر اقامه باشکوه نماز جمعه و ارائه خطبه های بصیرت بخش و وحدت آفرین در صیانت از ارزش های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و مبانی عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی با پرهیز از ورود به عرصه رقابت های جناحی، گستراندن چتر مهر و عطوفت نظام اسلامی، عمل به سیاست های مصوب شورا و تمرکز بر تحقق ماموریت ها و توجه به مواردی که به پیوست این حکم تدوین خواهد شد تقویت این قلب تپنده فرهنگی را مد نظر قرار دهید.

بی شک دستیابی به این مهم با نصب العین قرار دادن تقوای الهی در کنار حفظ ذی طلبگی و روحیه مردم داری محصور می‌شود. انشالله طی این مسیر خطیر با حمایت و هدایت نماینده معزز ولی فقیه در استان در کنار بهره مندی از تجربه و اندوخته ارزشمند صاحب نظران ، پیشکسوتان و روحانیت معظم، همیاری و همدلی جوانان مومن انقلابی، همراهی مردم شریف و همکاری دستگاه ها و نهاد های منطقه قرین سربلندی و توفیق روز افزون باشید.

با خط محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

انتهای پیام/

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار