اردوهاى سازمان دانش آموزى فرصت تغییر و نظم بخشى به زندگى را در دانش آموزان فراهم مى آورند

ارومیه (پانا)- معاون پرورشى و فرهنگى وزیر آموزش و پرورش اردوهاى سازمان دانش آموزى را فرصت تغییر و نظم بخشى به زندگى در دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهاى سازمان دانش آموزى فرصت تغییر و نظم بخشى به زندگى را در دانش آموزان فراهم مى آورند

اصغر باقرزاده در آیین اختتامیه قطب ٥ اردوهاى قطبى اعضاى سازمان دانش آموزى به فلسفه وجودى این اردوها اشاره کرد و گفت: حضور در اردوهاى سازمان دانش آموزى که از نظم و ترتیب منحصر به فردى برخوردار هستند؛ باعث شکل گیرى شخصیتى و همچنین بهترین فرصت و بستر براى تغییر و نظم بخشى به زندگى جوانان و نوجوانان جامعه است.

وى گفت: دانش آموزان و نواجوانان در جامعه امروز شانس بزرگى به نام تغییر را دارا هستند؛ مطالعه و کتاب خوانى، نظم و انضباط، صبورى و مسئولیت پذیرى فاکتورهاى مهم براى ایجاد این تغییرات بزرگ هستند، اردوهاى سازمان دانش آموزى نیز در مدت کوتاه به خوبى بستر تغییر را فراهم مى آورند.

معاون پرورشى و فرهنگى وزیر آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندى از برگزارى اردوهاى سازمان دانش آموزى به شکل اردوهاى قطبى گفت: تکاپوى ایجاد شده در بین دانش آموزان در ٥ نقطه از ایران اسلامى با فرهنگ ها و سنت هاى خاص و همچنین آموزش هاى منحصر به فرد سازمان دانش آموزى موجب ایجاد جوى شاداب و موثر تربیتى در کالبد آموزش و پرورش کشور شده و امیدواریم آثار مثبت این اردوها در طى سال تحصیلى در بین دانش آموزان مشاهده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار