رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران استان چهارمحال و بختیاری:

نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید تمامی مشکلات دانش‌آموزان را بسنجند

کوهرنگ (پانا) - رئیس یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی دختران استان چهارمحال و بختیاری یکی از وظایف اصلی نمایندگان و اعضای مجلس دانش‌آموزی را سنجش دقیق مشکلات دانش‌آموزان دانست و بر انجام این رسالت توسط نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید تمامی مشکلات دانش‌آموزان را بسنجند

آیدا احمدی، رئیس مجلس دانش آموزی استان در گفت و گو با پانا در خصوص نقش و اهمیت مجلس دانش آموزی در پیشبرد اهداف و بهبود مشکلات آموزش و پرورش گفت: « از آنجایی که هیئت رئیسه و تمام نمایندگان مجلس دانش آموزی از قشر دانش آموز هستند بهتر می توانند مسائل و مشکلات موجود در بین دانش آموزان را بیابند و آنها را درک کنند و در نتیجه ما به عنوان نمایندگان دانش آموزان تا جای ممکن در حل مشکلات دانش آموزان، به آنها کمک خواهیم کرد. »

وی افزود: « اعضا و نمایندگان مجلس دانش آموزی باید تمامی مشکلات دانش آموزان را بسنجند و با بهترین راهکار ممکن آنها را به مسئولان مربوطه انتقال دهند تا مشکلات با راه حل مناسبی شوند. »

احمدی در رابطه با اهم مشکلات دانش آموزان استان اظهار کرد: « استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های کم برخوردار است که در زمینه آموزش و پرورش هم مشکلات متعددی دارد اما یکی از مهم ترین مشکلات،عدم توجه کافی به استعداد دانش آموزان است. »

وی افزود: « اعضای مجلس دانش آموزی همگی دانش آموز هستند و نظرات و پیشنهاداتی که ارائه می دهند می تواند بسیار مفید باشد و در نتیجه راه حل هایی که ما در مجلس دانش آموزی به مسئولین ارائه می دهیم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کاربرد دارند. »

رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان، پیرامون موضوعات مطرح شده در آیین افتتاحیه مجلس دانش آموزی گفت: « یکی از مسائل مهمی که در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان توسط نمایندگان مجالس دانش آموزی مطرح شد؛کمبود امکانات و نداشتن بودجه کافی برای مدارس بود. همچنین بنده به شخصه در این نشست در رابطه با اوقات فراغت دانش آموزان و راه اندازی سالن های ورزشی صحبت کردم، که بنا بر گفته مسئولان قرار بر این شد که سالن های ورزشی استان برای دانش آموزان آزاد سازی شوند. »

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار