مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان قرآنی می‌توانند رهبران شبکه‌های تربیتی در مقابله با جبهه جنگ ترکیبی شوند

تهران (پانا) - مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بر تشکیل شبکه تربیتی قرآنی با حضور دانش‌آموزان فعال قرآنی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان قرآنی می‌توانند رهبران شبکه‌های تربیتی در مقابله با جبهه جنگ ترکیبی شوند

به گزارش ایرنا، حجت‌الله الماسی در آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر در بخش پژوهشی که در مشهد درحال برگزاری است، گفت: دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز ظرفیت و توانایی تبدیل شدن به افراد موثر در شبکه تربیتی قرآنی در برابر جبهه جنگ ترکیبی دشمنان را دارند.

وی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات گفت: شما فرصت حافظ بودن و تبلیغ کردن آموزه‌های دینی و فرهنگی اهل بیت(ع) را دارید.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که از سال ۲۰۰۶ به بعد ناتو دستور جنگ ترکیبی علیه ایران و اسلام را صادر کرد، افزود: جنک ترکیبی به معنای جنگ فرهنگی، اقتصادی، روانی و رسانه‌ای است.

الماسی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ما در حوزه تربیتی با جنگ تربیتی مواجه هستیم و دشمن تلاش می‌کند نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی را بی‌ارزش جلوه دهد.

وی یادآور شد: تک تک دانش‌آموزانی که در دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کرده‌اند، این پتانسیل را دارند تا رهبر یک شبکه تربیتی قرآنی در مقابله با جبهه جنگ ترکیبی شوند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیاز به جبهه عظیم ترکیبی و تربیتی دینی اسلامی شیعی داریم.

الماسی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید تشکیلات قرآنی راه‌اندازی کنید و در آن جوانان را با صدر اسلام و مفاهیم آن آشنا سازید.

وی عنوان کرد: امیرالمومنین علی(ع) بهترین الگو و اسوه در رفتار و تربیت انسان‌ها است و باید از ایشان الگو‌برداری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار