گام محکم آزادکاران جوان در قهرمانی جهان؛ سه نماینده ایران راهی فینال شدند

تهران (پانا) -  مسابقات نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است و در جریان مسابقات این وزن، سه آزادکار جوان کشورمان به فینال رسیدند.  

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گام محکم آزادکاران جوان در قهرمانی جهان؛ سه نماینده ایران راهی فینال شدند

در وزن ۶۱ کیلوگرم آرمین حبیب‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر میکیتا آبراموف از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یکچهارم نهایی رفت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ نیکولاس بوزاکیس از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حبیب‌زاده در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر حمزات ارسامرزویف از فرانسه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. او در این دیدار به مصاف یوتو نیشیوچی از ژاپن می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد الکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ساگار جاگلان از هند با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف هندی مقابل حریف ژاپنی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر ژولین ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت و در این مرحله به مصاف رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته، از فرانسه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. رنجبری در این گروه باید به مصاف آنجلوس کوکلاریس از یونان برود و در صورت پیروزی بر این حریف راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد تا به مصاف سبوحی امیرارسلان‌اف از آذربایجان برود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر کریستین آنگیال از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ادلان ویسخانوف از فرانسه به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف آندرو مارگیشویلی از کشور گرجستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ مراب سلیماناشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. معصومی در این مرحله به مصاف نیکولاس فیلدمن از آمریکا می‌رود. معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر یک نیکولاس فیلدمن از آمریکا را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با ماهندرا گایکواد از هند می‌رود.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار