مدیرعامل موسسه فرهنگی منادی تربیت:

رویکرد برنامه‌های تحولی، افزایش ظرفیت‌های دانش‌‌آموزی است

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه فرهنگی منادی تربیت و مشاور عالی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت برنامه‌های تحولی به منظور افزایش ظرفیت‌های موثر برای پیشرفت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد برنامه‌های تحولی، افزایش ظرفیت‌های دانش‌‌آموزی است

رضا قمرزاده در نشست طرح تحولی کانون‌های فرهنگی تربیتی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: دشمن می‌داند که از راه نظامی نمی‌توان وارد شد، بنابراین همجمه‌های فرهنگی وارد می‌کند.

وی افزود: کار هدایت را باید از منکرها وارد کرد، رسالت کنونی ما این است که کار فرهنگی را با شناسایی روزنه‌های فرهنگی دشمنان کشور انجام دهیم.

مشاور عالی معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید از موقعیت‌ها استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. هر اتفاق فرهنگی باید از کانون‌های تربیتی دانش‌آموزان آغاز شود.

قمرزاده با بیان اینکه باید همه افراد تبدیل به فرصت شوند، گفت: در زمینه نیاز کانون، ظرفیت‌های سازمان منادی تربیت را گسترش دادیم و با شرکت‌های مختلف وارد عمل شدیم که بودجه بخشی از این هزینه‌ها از طریق معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همه در حال فعالیت هستیم که دانش‌آموزان بتوانند از ظرفیت‌ها استفاده کنند و برنامه‌های تحولی به منظور افزایش ظرفیت‌های موثر برای پیشرفت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مشاور عالی معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: بهترین کار فرهنگی شناخت روزنه‌های دشمن و مقابله با آن از همان راه ورود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار