سرپرست شرکت عمران شهر سهند خبرداد:

معامله بیمارستان سهند با عنوان خیریه قلابی

سهندی‌ها فعلا نصف عوارض آزادراه را بدهند

تبریز(پانا)- سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند از معامله بیمارستان سهند با عنوان خیریه قلابی و پرداخت عوارض نیم‌بها در آزادراه تبریز-سهند برای اهالی این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معامله بیمارستان سهند با عنوان خیریه قلابی

غلامرضا اقبالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسکن مهر گفت: عمده سهمیه مسکن مهر مربوط به شهر سهند بوده و سهمی که شهر جدید سهند دارد ۱۰ درصد کل کشور است.

وی به پروژه های شهر سهند اشاره کرده و افزود: پیوست های فرهنگی، اجتماعی، مسائل زیستی و انسانی در سطح شهر در دولت سیزدهم محور تمام فعالیت ها معرفی و پرداخت شده است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند بیان داشت: پل هوایی در ۳ نقطه حادثه خیز شهر سهند در نظر گرفته شده است و مناسب سازی برای افراد معلول هم پیش بینی شده و پروژه ها به سمت عملیاتی شدن رفته است.

وی به مشکل بیمارستان سهند اشاره کرده و گفت: تیمی در قالب خیریه و با حمایت برخی افراد برای ساخت بیمارستان سهند وارد شده بود که بعدا مشخص شد اصلا خیریه ای وجود ندارد.

اقبالی ادامه داد: بیمارستان به شکل رایگان در دست این فرد قرار گرفته بود و احساس می کرد مالک این زمین است و این زمین را به مبلغ ۲۰ میلیارد معامله می کرد در حالی که این زمین ملک دولت می باشد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند خاطر نشان کرد: با ورود به موقع به این موضوع، توانستیم این فرد را خلع ید کردیم.

وی اظهار داشت: قرار بر این است بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی خصوصی و پلی کلینیک ۹۶ تخت خوابی در فاز ۳ احداث شود.

اقبالی در خصوص عوارض آزادراه تبریز سهند گفت: آزاد راه تبریز _ سهند در اختیار ما نمی باشد اما در تلاش هستیم تا اصل سود و سرمایه آزاد راه را به سرمایه گذار بازگردانیم تا شهروندان هنگام تردد مجبور به پرداخت عوارض نباشند اما در حال حاضر شهروندان سهندی باید نصف مبلغ عوارض را پرداخت کنند.

وی افزود: دور برگردان آزاد راه مصوب شده است و حدود ۴ کیلومتری از طرف تبریز به سهند و ۴ کیلومتری سهند به تبریز این جاده قرار خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم تا هفته دولت افتتاح کنیم.

اقبالی به راه اندازی فیبر نوری در سهند اشاره کرده و گفت: عملیات اجرایی ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در شهر با سرمایه گذاری ایرانسل از ۱۵ شهریور ماه آغاز می شود.

وی به طرح مسکن ملی رد شهر جدید شهریار اشاره کرده و گفت: مصوبه ای در خصوص شهر جدید شهریار وجود داشت که در قسمتی از این شهر، بحث مساکن ملی بارگذاری شود که به مساکن ملی در دولت سیزدهم تسری یافت.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند بیان داشت: ۷۹ هزار نفر در مساکن شهر جدید شهریار ثبت نام کرده بودند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شائبه های اختلاف با استاندار آذربایجان شرقی گفت: استاندار فرمانده ما هست در ایام گذشته و الان سرباز آقای خرّم هستم و موارد هم به خوبی پیش می رود.

اقبالی با تاکید بر اینکه با استاندار و مجموعه استانداری هیچ اختلاف نظری نداریم، افزود: در اوایل انتصاب بنده مواردی که وجود داشت پوشش رسانه ای خوبی انجام نشده بود و شیطنت رسانه ای اتفاق افتاده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار