در استان سیستان و بلوچستان انجام شد؛

افتتاح اولین قرارگاه شهرستانی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی

تهران (پانا) - اولین قرارگاه منطقه‌ای شهرستانی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سیب و سوران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین قرارگاه شهرستانی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی

بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این قرارگاه با رویکرد بررسی و حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی آموزش‌وپرورش و دانش آموزان شهرستان سیب و سوران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و دارای مکان مستقلی با امکانات تحقیقاتی، مطالعاتی به‌صورت شبانه‌روزی است.

در راستای تحقق اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی برابر، بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال تجهیزات و ملزومات آموزشی در هنرستان‌ها، تا قبل از آغاز سال تحصیلی پیش رو در هنرستان‌های استان سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

این اعتبارات درمجموع، ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی است که با نگاه ویژه وزارت آموزش‌وپرورش به استان محقق شده و۳۰ میلیارد ریال هم مساعدت خیرین است که عمدتاً شامل رایانه و ملزومات آن، اقلام سرمایه‌ای هنرستان‌ها، مواد مصرفی کارگاه‌ها و تجهیزات مربوطه است که تا قبل از آغاز سال تحصیلی در اختیار هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان قرار خواهد گرفت .

همچنین خیرین یک کارگاه برای رشته صنایع فلز و دو کارگاه در رشته تأسیسات گاز در استان سیستان و بلوچستان ایجاد و تجهیز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار