آغاز عملیات ساخت «مجتمع آموزشی دخترانه‌ پشت‌رود» شهرستان بم، چندساعت پس از بازدید وزیر

تهران (پانا) - عملیات احداث مجتمع آموزشی دخترانه روستای پشت رود شهرستان بم، چند ساعت پس از بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس این منطقه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت «مجتمع آموزشی دخترانه‌ پشت‌رود» شهرستان بم، چندساعت پس از بازدید وزیر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از فضاهای آموزشی شهرستان بم، ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در روند جایگزینی مدارس کانکسی و احداث ساختمان برای مدارس روستای پشت‌رود بخش بروات، از اداره‌کل نوسازی استان کرمان خواست تا در این زمینه به شکل جهادی اقدام کند.

در ادامه‌، مطابق تاکید وزیر آموزش و پرورش، با ابتکار و پیشنهاد رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان مقرر شد مجتمع آموزشی در دست احداث پشت رود که به دلیل مشکلات اعتباری متوقف بود، در مقاطع ابتدایی و متوسطه دخترانه ساخته شده و جایگزین دو مدرسه‌ کانکسی این روستا شود تا با اجتماع دو پروژه، در سریع‌ترین زمان ممکن این دو مدرسه‌ کانکسی نیز ساماندهی و جایگزین شود.

یوسف نوری نیز ضمن استقبال از این ایده، در رابطه با تامین بودجه‌ این پروژه قول مساعد و دستور پی‌گیری هرچه سریع‌تر این پروژه را داد تا مردم بتوانند نتیجه‌ سفرهای استانی هیئت دولت را هرچه سریع‌تر به طور عینی و ملموس ببینند.

تنها چند ساعت پس از دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تامین اعتبار پروژه، و در حالی که مقام عالی وزارت هنوز از شهرستان بم خارج نشده بود، اداره‌کل نوسازی مدارس استان کرمان در اقدامی بی‌سابقه و جهادی عملیات اجرایی ساخت مجتمع آموزشی دخترانه‌ پشت رود را از سر گرفت، به طوری که قسمتی از مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه ساعاتی پس از دستور وزیر آموزش و پرورش تامین و در محل احداث این مجتمع آموزشی تخلیه شد.

مجتمع آموزشی دخترانه روستای پشت رود در دو‌ مقطع ابتدایی و متوسطه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع، با زیربنایی بالغ بر ۱۳۰۰ مترمربع احداث میشود و دارای ۱۲ کلاس درس و کارگاه خیاطی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار