مشارکت اجتماعی با قانون و مقررات

تهران (پانا) - امروز روز تشکل و مشارکت‌های اجتماعی است. یک فعال فرهنگی در تشکل سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد مشارکت اجتماعی حتما باید طبق قانون و مقررات صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت اجتماعی با قانون و مقررات

فاطمه یاراحمدی، فعال فرهنگی در تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا با توجه به روز تشکل و مشارکت اجتماعی گفت: «مشارکت‌های اجتماعی اگر با قانون و مقررات پیش روند بی‌شک نتیجه‌ای فوق‌العاده در پی خواهند داشت.»

وی با اشاره به تاکید اسلام در این زمینه عنوان کرد: «دین مبین اسلام تاکید زیادی بر مشارکت افراد جامعه با یکدیگر در مسائل مختلف دارد که این مشارکت می‌تواند در همه عرصه‌ها از جمله دینی، فرهنگی، سیاسی و... باشد.»

یاراحمدی در ادامه تصریح کرد: «مسلم است که چندین سازمان تشکیلاتی با هم‌فکری نفرات بسیار و با یک هدف مشخص و منسجم می‌توانند جامعه را به سوی خوشبختی هدایت کنند و رسالت خود را درست انجام دهند.»

این نماینده تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی در پایان خاطرنشان کرد: «من به‌عنوان یک دانش‌آموز با فرا رسیدن این روز به یاد یکی از مشارکت‌های دانش‌آموزی به نام سازمان دانش‌آموزی می‌افتم که با هدفی مشترک در هر تشکل گرد هم آمده‌اند. سازمانی با شعار همدلی، هم‌فکری، همکاری تا تحولی ایجاد کند در راستای دانش‌آموز‌باوری و مدرسه‌محوری. بنابرین بدون شک یکی از مهمترین وظیفه همه افراد به ویژه دانش‌آموزان حضور در فعالیت‌های اجتماعی است.»

دانش‌آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار