مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

همه ظرفیت‌ها برای اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) استفاده شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت بسیاری از اندیشمندان، اجتماع بزرگ اربعین را مقدمه ظهور می‌دانند و همه حول محور امام حسین(ع)، امید را در دل مومنان افزایش خواهد داد و این حادثه دشمن‌شکن، باید بزرگتر شود و ظرفیت‌هایی فراهم شود که جمعیت اربعینیان افزایش پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
همه ظرفیت‌ها برای اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) استفاده شود

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد اربعین این اداره‌کل اظهار کرد: با وجود بحران‌ها و فتنه‌های عظیم، اتفاقاتی در این میان رخ می‌دهد که امیدبخش است که از جمله آنها می‌توان به حضور گسترده جوانان در مراسمات مذهبی مانند دعای عرفه و یا راهپیمایی اربعین اشاره کرد.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در اربعین بزرگترین اجتماع جهانی را رقم زده است و این امیدهای فراوانی را در دل دوستداران اهل بیت رقم می‌زند و این در انتظار متبلور است.

ابراهیمی بیان کرد: شیعه‌شناسان غربی براین باورند که شیعه 2 بال پیشران دارد که یکی از آنها عاشورا و دیگری ظهور است و ولایت فقیه این 2 رویداد را با هم تلفیق می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از اندیشمندان، اجتماع بزرگ اربعین را مقدمه ظهور می‌دانند و همه حول محور امام حسین(ع)، امید را در دل مومنان افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: این حادثه دشمن‌شکن، باید بزرگتر شود و ظرفیت‌هایی فراهم شود که جمعیت اربعینیان افزایش پیدا کند.

ابراهیمی گفت: عامل و کمک کننده این مسیر خداوند است و خداوند باید این لطف را شامل حال ما کند که کاری را برای سیدالشهدا و یاران باوفایش انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار