تلاش‌های وزارت آموزش و پرورش برای محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد؛

اطلاعیه سه زبانه کمیسیون ملی «آیسسکو» در واکنش به شهادت کودکان فلسطینی

تهران (پانا) - کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران ذیل وزارت آموزش و پرورش، با صدور اطلاعیه سه زبانه، جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان مظلوم فلسطینی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه سه زبانه کمیسیون ملی «آیسسکو» در واکنش به شهادت کودکان فلسطینی

کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران ذیل وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه‌ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی صادر کرد و طی آن به شهادت کودکان فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر خوی ددمنشانه خود را آشکار ساخت و این بار در دهه اول محرم و همزمان با ایام شهادت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و یاران باوفایش به دست پلیدترین و شقی‌ترین انسان‌های روی زمین، خون کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطینی نیز به دست رژیم کودک‌کش اسرائیل، بی‌رحمانه بر زمین ریخته شد.

اطلاعیه کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران افزوده است: تقارن شهادت این کودکان معصوم توسط این رژیم منحوس و غیرقانونی با سالگرد شهادت کودک شیرخوار امام حسین و نوجوان معصوم امام حسن (علیهم‌السلام)، یعنی عبدالله و قاسم سلام‌الله علیهما در محرم الحرام، اوج قساوت و بی‌رحمی دشمنان انسانیت و بشریت را در طول تاریخ و در زمان کنونی به تصویر می‌کشد. این ددمنشان، همگی یک مسیر و یک هدف را دنبال می‌کنند؛ قطع ریشه آزادی‌خواهی و استکبارستیزی، ولو به قیمت کشتن و سربریدن کودکان و نوجوانان بی‌گناه و معصوم.

در این اطلاعیه تاکید شده است: کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران، کشتار بی‌رحمانه کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی را شدیدا محکوم می‌کند و از تمام سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان حقوق انسان‌ها، به ویژه حقوق کودکان، در سراسر جهان می‌خواهد بیش از این در برابر جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های رژیم اشغالگر قدس ساکت ننشینند و به وظیفه ذاتی خود در قبال چنین جنایت‌های ضدبشری عمل نمایند. رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل باید بداند که این جنایات و ددمنشی‌ها، عاقبتی هولناک و تاریک را برای این رژیم رقم خواهد زد.

در پایان اطلاعیه کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران آمده است: دولت‌های عربی هم که برخلاف میل مردم‌شان مایلند صلح ابراهیمی را انجام دهند و با اسرائیل کودک‌کش طرح صلح بریزند و دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس هستند، باید بدانند که حتی پیام حضرت ابراهیم علیه‌السلام را در مقابله با ظلم درک نکرده‌اند و به نام مقدس حضرت ابراهیم با این طرح شوم‌شان نیز اهانت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار