رئیس کانون فرهنگی تربیتی سمیه نیشابور:

تشکیل انجمن‌های دانش‌آموزی هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی است

نیشابور(پانا) - رئیس کانون فرهنگی تربیتی سمیه نیشابور عنوان کرد هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی، تشکیل و ایجاد انجمن‌های دانش‌آموزی با هدف کشف استعداد، رشد و تقویت حس مدیریت در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل انجمن‌های دانش‌آموزی هدف اصلی کانون‌های فرهنگی تربیتی است

رقیه حسینایی رئیس کانون فرهنگی تربیتی سمیه نیشابور در گفت‌وگو با پانا گفت: در کانون ها به طور کلی ۲۲ انجمن وجود دارد که این انجمن ها شامل؛ انجمن ادبی، موسیقی، خبرنگاری، مجری گری، رباتیک و غیره می‌شود.

وی افزود: در آغاز مهرماه، کانون‌ها بخشنامه مرتبط با عضوگیری انجمن ها را به مدارس ابلاغ کرده و برای انجمن ها عضوگیری می کنند، عضویت در این انجمن ها و ارائه هرگونه خدمات آموزشی و ... در انجمن های دانش آموزی کاملا رایگان است.

حسینایی در ادامه بیان کرد: این انجمن‌ها با حضور ۵ الی ۱۵ عضو تشکیل و زیر نظر کانون ها به فعالیت می‌پردازند. هر انجمن دارای یک مربی راهنما است و جلساتی در رابطه با رشد و پیشرفت دانش آموزان برگزار می‌شود.

رئیس کانون فرهنگی تربیتی سمیه در پایان اظهار کرد: در سال های اخیر نقش انجمن ها به دلایل متعددی کمرنگ شده بطوری که در طی سال ۶ الی ۷ انجمن دانش آموزی تشکیل نمی شود که دلایل این موضوع باید بررسی و حل شود.

خبرنگار پانا: کیمیا بخت آور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار