اعلام شرایط و زمان ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی را از ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریورماه اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شرایط و زمان ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی

غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین‌نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه انتقال نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر جاودان در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و به طور همزمان با نتایج نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید مهرماه ۱۴۰۱ در اواخر مهرماه سال جاری از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می‌شود.

وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس http://vsa.behdasht.gov.ir یا http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار