همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمان، وزیر آموزش و پرورش وارد بم شد

دیدار یوسف نوری با خانواده شهیدان دانش‌آموز در شهرستان بم

تهران (پانا) - همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمان، صبح امروز وزیر آموزش و پرورش وارد شهرستان بم شد و با خانواده شهیدان دانش آموز غلامرضا و حسن جهان‌آبادیان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار یوسف نوری با خانواده شهیدان دانش‌آموز در شهرستان بم

یوسف نوری در بدو ورود به بم در گلزار شهدا حاضر شد و به مقام شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و نیز با قرائت فاتحه، یاد جانباختگان زلزله سال ۸۲ را گرامی داشت.

وی بعد از عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا، با خانواده شهیدان غلامرضا و حسن جهان‌آبادیان دیدار کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهیدان والامقام و شهرستان بم، دی سلام رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را به خانواده شهیدان جهان آبادیان ابلاغ کرد و گفت: اراده دولت مردمی خدمت به مردم است و امیدوارم با پشتوانه مردم به این هدف دست یابیم.

نوری با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و زحمات آنان را حفظ کنیم، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و راه شهیدان عنوان کرد.

ورود وزیر آموزش و پرورش به بم درحالی است که قرار است بعدازظهر امروز رییس جمهور و دیگر اعضای کابینه به کرمان سفر کنند.

شرکت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرقی استان، بازدید از مدرسه کانکسی روستای پشت رود، هنرستان کشاورزی دخترانه مهر، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان و خانه معلم از جمله برنامه‌های یوسف نوری در سفر به بم اعلام شده است.

شهرستان بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار