برپایی هیات عزاداری دانش‌آموزی انصارالمهدی در قم

قم (پانا) - هیات عزاداری دانش‌آموزی انصارالمهدی قم در دهه دوم محرم هر شب در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) مجلس عزاداری برپا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی هیات عزاداری دانش‌آموزی انصارالمهدی در قم

هیات عزاداری «انصارالمهدی(عج)» وابسته به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در دهه دوم محرم هر شب مجلس عزاداری برپا می کند.

در جلسات هیات انصارالمهدی(عج)، حجج اسلام عالم زاده نوری، محمد امینیان و مرتضی وافی سخنرانی و تعدادی از مداحان بنام و نوجوان استان نیز مرثیه سرایی می کنند.

اجرای برنامه های هنری عاشورایی و اهداء جوایزی همچون سفر کربلا و مشهد مقدس و برپایی نمایشگاه جنبی، از بخش های این مراسم است.

رسول ملایی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم و مهدی قاسمپور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک شب گذشته در مراسم هیات انصارالمهدی(عج) حضور پیدا کردند.

این مراسم از سه شنبه 18 مرداد بعد از نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در کوچه شماره 7 خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر) جنب سینما تربیت آغاز شده و تا 10 شب ادامه دارد.

همچنین نمایشگاه هیات از ساعت ۱۹ آماده بازدید علاقمندان است.

مراسم فوق با محوریت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قم و هیات دانش آموزی انصارالمهدی(عج) و همکاری معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم و سازمان دانش آموزی استان برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: ستایش ظهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار