با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

تهران (پانا) - کمیته امداد و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با بیان اینکه بیش از 700 هزار دانش‌آموز از خدمات این نهاد برخوردار هستند، گفت: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد و کم‌برخوردار، موضوع تفاهم‌نامه با شرکت گل گهر است.

وی بر ضرورت تقویت عزت نفس و احساس مسئولیت اجتماعی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان محروم تاکید کرد و افزود: کمیته امداد مصمم است با کمک به ارتقای سطح علمی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از تداوم فقر بین نسلی پیشگیری کند.

رئیس کمیته امداد خواستار تلاش همه مسئولان ذی ربط برای برقراری عدالت آموزشی در میان دانش‌آموزان و دانشجویان محروم شد و اظهار کرد: فراهم کردن امکانات آموزشی و فرصت‎های علمی بهترین راه برای متوازن‌سازی آموزش در کشور است.

براساس این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در قالب این تفاهم‌نامه حمایت از 500 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد و محروم در حوزه‌های تامین لوازم‌التحریر و پوشاک، ثبت نام در مدارس و کلاس‌های فوق برنامه، اسکان، تغذیه و ... را برعهده می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار