رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا پاسخ داد؛

طرح توسعه بهشت زهرا(س) به کجا رسید؟

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت که هنوز گزارش دقیقی از سوی شهرداری تهران درباره توسعه بهشت زهرا به شورا ارسال نشده است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح توسعه بهشت زهرا(س) به کجا رسید؟

مهدی پیرهادی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه بهشت زهرا یکی از مجموعه‌هایی است که در برخی حوزه‌ها نیازمند توسعه است، گفت: «متاسفانه عقب افتادگی‌هایی در بهشت زهرا داشته و داریم. برای مثال مراجعه کنندگان به بهشت زهرا در بخش عروجیان برای انجام امور غسل و کفن، ساعت‌ها معطل می‌شوند و با توجه به شرایط بیماری و فشردگی کارها این انتظار طولانی‌تر هم شده است در حالی که مجموعه عروجیان بدون آنکه نیاز به فضای جدیدی داشته باشد به امکان توسعه نیاز دارد.»

وی ادامه داد: «شاهد نگهداشت مناسبی در شان مجموعه بهشت زهرا نیستیم و یکی از مواردی که ما در سال دوم شورای شهر تهران دنبال می‌کنیم برطرف شدن کاستی‌هایی است که در این مجموعه وجود دارد. باید در این دوره از مدیریت شهری به این حوزه توجه ویژه‌ای شود تا رضایت‌مندی بیشتر مردم را شاهد باشیم.»

پیرهادی با اشاره به طرح توسعه بهشت زهرا تهران هم گفت: «‌هنوز گزارش دقیقی از سوی شهرداری تهران درخصوص توسعه بهشت زهرا به شورا ارسال نشده و نیازمند است بررسی‌های لازم در این رابطه انجام شود تا بعد از مطالعات و کار کارشناسی اقدامات لازم صورت بگیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار