قاسمی در حاشیه جلسه هیأت دولت خبر داد؛

واگذاری زمین ۲۰۰ متری به مردم برای اجرای نهضت ملی مسکن

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت راهبرد ما این است در شهرهایی که زمین داریم زمین را ویلایی به مردم واگذار کنیم یعنی قطعه ۲۰۰ متری به مردم واگذار می‌‌کنیم و با ارائه تسهیلات، خودشان می‌سازند و ما با آن‌ها قرارداد داریم تا ظرف یکسال و نیم مسکن ساخته شود.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری زمین ۲۰۰ متری به مردم برای اجرای نهضت ملی مسکن

رستم قاسمی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص مسکن مهر، اظهار کرد: مسکن مهر حدود ١٢ سال طول کشید هنوز ٢٠٠ هزار واحد آن باقی مانده است اما از مهر ماه مرحله نیازمندی‌های ساخت مسکن آغاز شد و امروز یک و نیم میلیون واحد از مرحله پایه تا نازک کاری در دست اجرا است.

وی ادامه داد: برنامه ما براساس دستور رئیس‌جمهوری این است که تا پایان شهریور ماه در واقع سهم زمین چهار میلیون مسکن نهضت ملی مسکن را تعیین تکلیف کنیم و کار بزرگی است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: کل زمین‌هایی که دولت داد یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد بود، مابقی زمین‌هایی بود که متعلق به مردم بود اما در نهضت ملی مسکن همه زمین‌ها در واقع متعلق به دولت است و به صورت رایگان در اختیار مردم می‌گیرد.

قاسمی افزود: مقرر شده است تا پایان شهریور ماه امسال مساله زمین را در کشور حل کنیم و یک و نیم میلیون واحد هم اکنون در تمام شهرهای کوچک و بزرگ‌ در دست اجراست.

وی افزود: راهبرد ما این است در شهرهایی که زمین داریم زمین را ویلایی به مردم واگذار کنیم یعنی قطعه ۲۰۰ متری به مردم واگذار می‌‌کنیم و با ارائه تسهیلات، خودشان می‌سازند و ما با آنها قرارداد داریم تا ظرف یکسال و نیم مسکن ساخته شود و در غیر این صورت با مشکل روبرو می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار