در گفت‌وگو با پانا:

شهرام گودرزی: کلانتری برکنار نمی‌شد، فجر سقوط نمی‌کرد

مدیرعامل از اول فصل موافق سرمربی نبود/ ورزش شیراز حرفی برای گفتن ندارد

تهران (پانا) - بازیکن فصل پیش فجرسپاسی شیراز معتقد است برکناری بدموقع کلانتری از سرمربیگری این تیم باعث سقوط‌شان به لیگ یک شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرام گودرزی: کلانتری برکنار نمی‌شد، فجر سقوط نمی‌کرد

شهرام گودرزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت خودش اظهار داشت: «با تیم فجر قرارداد یک ساله داشتم که بعد از سقوط این تیم به لیگ یک، تمام شد. با چند تیم صحبت‌هایی انجام دادم اما چیزی قطعی نشده و فعلا قسمت نبوده است. ممکن است روزهای آینده تیمم مشخص شود اما از تیم فجر هیچ پیشنهادی نداشتم و کسی صحبتی نکرده است.»

وی با اشاره به سقوط فجر افزود: «صحبت‌های زیادی در مورد سقوط فجر به لیگ یک اتفاق افتاد اما واقعا خیلی چیزها دست به دست هم داد تا تیم بیافتد. یک دلیل هم نبود که بشود روی آن صحبت کرد. وقتی تیم به لیگ برتر آمد باید نگاه ها لیگ برتری می‌شد و بودجه بیشتری برای خرید بازیکن و تجهیز تیم به باشگاه می‌دادند. باید از تیم حمایت همه جانبه از مسئولان استانی می‌شد. اما این اتفاق نیفتاد. در لیگ برتر باید بازیکن باتجربه داشته باشی تا بتوانی برای سال اول، تیم را تثبیت کنید. ضمن اینکه اختلاف های بین تیم باعث شد تا کم بیاوریم و نتوانیم بمانیم.»

بازیکن چپ پای سابق فجر تصریح کرد: «به نظرم یکی از دلایل اصلی سقوط ما این بود که فلاح مدیرعامل تیم از اول فصل موافق کلانتری سرمربی تیم نبود. اگر کلانتری حفظ می‌شد، بدون شک می‌ماندیم. واقعا زمانی که او برکنار شد، بدترین زمان ممکن بود. واقعا سخت‌گیرانه بود. البته که سرآسیایی هم مربی خوبی بود اما تا آمد بازیکنان را بشناسد، زمان را از دست دادیم. کلانتری به تیم مسلط بود و شناخت خیلی خوبی داشت. تیم را خودش بسته بود و دقیقا در حساس‌ترین مقطع که با پدیده بازی داشتیم، دو روز قبل از این بازی اخراج شد. این تصمیم بدترین تصمیم و اشتباه بود. اگر کلانتری بود، پدیده را می‌بردیم و می‌ماندیم.»

شهرام گودرزی گفت: «فلاح به جای مخالفت با کلانتری باید وقت و تمرکزش را به حمایت از باشگاه و دادن هزینه بیشتری برای خرید بازیکن می‌گذاشت. اما این کار را نکرد. مسئولان هیچ حمایتی از این تیم نکردند. من چندسال از فوتبال شیراز دور بودم اما سال قبل وقتی برگشتم و دیدیم هیچ حمایتی از فجر نمی‌شود، حرص و حسرت خوردم. من درست است که فوتبالم را از برق آغاز کردم اما واقعا حیف است فجر به سرنوشت برق دچار شود. الان بالا آمدن از لیگ یک مگر به این آسانی‌هاست. اصلا ورزش شیراز در کشور حرفی برای گفتن در هیچ رشته‌ای ندارد. حرفم فقط فوتبال نیست. 2 تیم لیگ برتری فوتسال داشتیم اما الان کجا هستند. در هیچ رشته‌ای کار نمی‌کنند. اصلا نگاهشان به ورزش نیست. شک نکنید اگر این طور شرایط پیش برود، فجر از لیگ یک هم سقوط می‌کند.»

وی تاکید کرد: «تیم ما در لیگ برتر با اینکه 60 درصد بازیکنانی که تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده بودند، در تیم حضور داشتند، خیلی خوب بازی می‌کرد اما بی تجربه بود. بالای 60 درصد تیم ما برای اولین بار بود در لیگ برتر بازی می‌کردند. همه باکیفیت و خیلی خوب بودند اما تجربه زیادی نداشتند. خیلی از نتایج را روی بی‌تجربگی از دست دادیم. با همه این اوصاف اگر حمایت می‌شدیم، تیم در لیگ برتر می‌ماند. تیم تامین مالی نشد. از میزبانی نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم. زمین خوبی نداشتیم و اولین و بیشترین ضربه را هم تیم ما خورد. جا دارد از سردار بوعلی که تنها نفری بود از تیم حمایت کرد، تشکر کنم. انسان بزرگی است و قلب بزرگی دارد. اگر همه مسئولان شیراز مثل او حمایت می‌کردند تیم ما نمی افتاد. حداقل امیدوارم در لیگ یک از تیم حمایت شود تا تیم بیشتر از این سقوط نکند. مگر برق از کجا به کجا رسید. با سرعت از لیگ برتر به لیگ 3 رفت. البته الان بازیکنان قدیمی برق آکادمی را راه اندازی کردند و دنبال این هستند از لیگ 3 دوباره تیم شروع کند و بالا بیاید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار