عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

چقدر به تعهدات شورای ششم شهر تهران عمل کرده‌ایم؟

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در تذکر خود با طرح این سوال از اعضای شورای شهر پرسید که با گذشت یک سال از فعالیت شورای شهر تهران ری، تجریش و شمیرانات باید پرسید چقدر به تعهدات، وعده‌ها و قول‌هایی که به شهروندان تهرانی داده شد عمل شده است؟

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
چقدر به تعهدات شورای ششم شهر تهران عمل کرده‌ایم؟

جعفر شربیانی در تذکر امروز خود در صحن علنی شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین و تبریک روز خبرنگار را تبریک گفت: یکسال از دوره ششم شهر تهران ری و تجریش گذشت و وارد سال دوم خدمت شده ایم. در ابتدای این دوره تعهدات، وعده و قول‌هایی به مردم تهران داشتیم و براساس آن نیز سوگندنامه‌ای را در ابتدای دوره با هم قرائت کردیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: تذکری به خودم و همکارانم دارم که چقدر در این یک سال در مسیر تعهداتی که داشتیم بودیم.

وی بیان کرد: همچنین یادآوری کنم که تمام تلاش خود را در زمان باقیمانده این دوره به کار بگیریم که از منظر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بهترین اتفاقات برای شهر و مر د م تهران روی دهد.

شربیانی با قرائت متن سوگند نامه اعضای شورای شهر بیان کرد: در ابتدای این دوره سوگند یاد کردیم: من در برابر کلام الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشورم را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه موارد زمینه های عدالت و انصاف را در نظر داشته باشم و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت و آبادانی کشور و حوزه انتخابی خود احترام نمایم.

وی در انتها یادآور شد: امیدوارم توفیق خدمت صا قانع ای را به مردم شهر تهران ری تجریش و شمیرانات داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار