تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ نشان طلا بر سینه کلهر

تهران (پانا) - تکواندوکار تیم نوجوانان ایران موفق شد مدال طلای وزن 73- کیلوگرم پسران جهان را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ نشان طلا بر سینه کلهر

در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز شنبه 15 مرداد ماه تکواندوکاران اوزان 73- و 78- کیلوگرم پسران و 59- و 63- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند و رضا کلهر توانست عنوان قهرمانی وزن 73- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

کلهر در دیدار پایانی برابر «دوگرو منیر فورکان» از ترکیه در 2 راند متوالی به برتری رسید و بدون از دست دادن حتی یک راند به رقبا، پنجمین نشان طلای تیم ایران در این مسابقات را بر گردن آویخت.

کلهر در دور نخست «هه ینگ جیه» از چین تایپه را در 2 راند شکست داد و سپس «کیم دو هئون» از کره جنوبی را با برتری 2 به صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی طی 2 راند مقابل «اورین باسار» از قزاقستان به برتری رسید و در مرحله نیمه نهایی «هایتام زاروتی» از مغرب را در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه مشابه 2 به صفر مغلوب کرد و راهی فینال شد.

همچنین در ادامه روز پنجم، ساغر مرادی در وزن 63- کیلوگرم گروه دختران شانس دارد تا نشان طلای دیگری به جمع مدال های ایران اضافه کند.

تیم ملی ایران تا پایان روز پنجمم این دوره از مسابقات موفق به کسب 5 مدال طلا و یک نقره شده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر و متین رضایی 5 مدال طلا و پرنیا سلمانی هم یک مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در شهر «صوفیه» کشور بلغارستان جریان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار