ترافیک صبحگاهی در 8 محور پرتردد در تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک صبحگاهی پایتخت را پرحجم اما روان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک صبحگاهی در 8 محور پرتردد در تهران

سرهنگ علی‌اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در خصوص وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران، امروز یازدهم مرداد ماه بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، شهید بابایی، شهید همت، شهید زین‌الدین، شهید حکیم، آزادراه کرج - تهران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خیابان آزادی از پرترددترین معابر صبحگاهی شهر تهران بودند.

وی با بیان اینکه در اغلب معابر پایتخت شاهد بار ترافیک پرحجم اما روان هستیم گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به‌منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و بر اساس مشاهدات صورت گرفته با استفاده از دوربین‌های مرکز هوشمند کنترل ترافیک از وضعیت ترافیکی سطح معابر پایتخت مشخص شد که از ابتدای ساعات صبحگاهی، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ترافیک در بزرگراه شهید نواب نواب صفوی به سمت شمال از محدوده بزرگراه شهید چراغی، آزادراه کرج - تهران از پل غربی، خیابان آزادی از میدان آزادی به سمت شرق و بزرگراه حکیم از شقایق نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. همچنین در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته وی بار ترافیک نیمه سنگین اما روان صبحگاهی در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقاطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان نیز مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: ترافیک در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از بزرگراه شهید ستاری و در بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی نیز نیمه سنگین و روان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار