یک کارشناس سازمان دانش‌آموزی در اراک:

پایگاه مدرسه تابستانه فرصتی برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان است

اراک (پانا) - کارشناس سازمان دانش‌آموزی ناحیه دو اراک از پایگاه مدرسه تابستانه دبستان دخترانه نیکان بازدید کرد و گفت پایگاه مدرسه تابستانه فرصتی برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه مدرسه تابستانه فرصتی برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان است

زهرا کاپله، کارشناس سازمان دانش‌آموزی ناحیه دو اراک، پیرامون غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان و ایجاد فضای مفرح و بانشاط در پایگاه‌های تابستانی عنوان کرد: مدرسه بهترین و امن‌ترین مکان برای پر کردن اوقات فراغت، کشف و هدایت استعداد دانش‌آموزان، بالا بردن فرصت آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی و تقویت سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان عزیز است.

وی همچنین برگزاری کلاس‌های پایگاه تابستانی با هدف غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان را فرصتی را برای کشف استعدادها و ارتقای مهارت دانش آموزان در زمینه‌های مختلف عنوان کرد تا در طول سال تحصیلی، دانش آموزان بتوانند در گروه‌ها و تشکل ها و رشته‌های مختلف ورزشی، هنری و .. در مدارس با هدف یادگیری مهارت، فعالیت موثری داشته باشند.

طبق گزارش مدیر دبستان تعداد 90 دانش آموز در سه رشته درسی شامل فارسی، ریاضی و علوم در طرح تثبیت و یادگیری پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت شرکت کرده اند.

کاپله ضمن تشکر از همراهی مدیریت دبستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان تابستان، شاهد پیشرفت دانش‌آموزان و منتظر نتایج خوبی از طرف مدرسه در برگزاری هرچه باشکوه‌تر پایگاه تابستانی و غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار