آغاز کلاس های مجازی آموزش حفظ قرآن کریم در شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ(پانا)- کلاس های مجازی آموزش حفظ قرآن کریم (طرح تنسیم) بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ در برنامه شاد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کلاس های مجازی آموزش حفظ قرآن کریم در شهرستان کوهرنگ

اولین جلسه از کلاس های آموزشی حفظ قرآن کریم(طرح تنسیم) بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ به همت مرکز دار القرآن سراج چلگرد و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ با حضور نرگس شمسی پور مدرس طرح و دانش آموزان شرکت کننده به صورت مجازی در شبکه شاد برگزار شد.

نرگس شمسی پور مدرس طرح تنسیم در نخستین جلسه از کلاس های آموزش حفظ قرآن، با اشاره به فواید حفظ قرآن کریم گفت:« اوقات فراغت دانش آموزان زمان بسیار خوبی برای شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزان است و چه چیزی بهتر از این که دانش آموزان اوقات فراغت خود را با حفظ قرآن کریم سپری کنند. حفظ قرآن کریم سبب مانوس شدن افراد با قرآن و آرامش روحی می شود. همچنین دانش آموزان حافظ قرآن می توانند از این توانایی خود برای شرکت در مسابقات قرآن و عترت استفاده کنند. البته دانش آموزان ضمن حفظ کردن آیات مبارک قرآن کریم بهتر است به خواندن معنی و مفهوم آیات نیز بپردازند تا از تعالیم قرآن بهره مند شوند.»

وی افزود:« سن نوجوانی و کودکی بهترین زمان برای حفظ قرآن است. زیرا کودکان و نوجوانان مشغله ذهنی چندانی ندارند به همین دلیل بهتر می توانند برای حفظ قرآن تمرکز کنند.»

شمسی پور به دانش آموزان شرکت کننده توصیه کرد: «دانش آموزان ابتدایی بهتر است برای حفظ قرآن از جز ۳۰ و دانش آموزان متوسطه اول و دوم از جز یک شروع کنند.»

مدرس طرح در ادامه با توضیح نکاتی در خصوص حفظ قرآن به صحبت های خود پایان داد.

گفتنی است ؛ گواهی پایان دوره تنها به دانش آموزانی اعطا خواهد شد که در کلاس‌های مجازی بخش‌های مرکزی، صمصامی و بازفت و حضوری دهستان موگویی کمترین غیبت را داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار