در سومین روز از اردوی سراسری دانش‌آموزان دختر متوسطه عشایر رقم خورد؛

حضور دختران عشایر در دوره‌های متنوع آموزشی در اردوی کشوری مشهد مقدس

تهران (پانا) - بیست و یکمین اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر متوسطه عشایر با برگزاری چندین دوره آموزشی توسط مدرسان سازمان دانش‌آموزی پیگیری شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور دختران عشایر در دوره‌های متنوع آموزشی در اردوی کشوری مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار اعزامی پانا به مشهد مقدس، دانش‌آموزان دختر عشایر که از روز ۲۶ تیرماه در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) حضور دارند، در سومین روز از این اردو، آموزش‌های لازم را در زمینه‌های امداد و نجات، کمک‌های اولیه، اسکان و حرکت در کوهستان، جهت‌یابی و هویت تشکیلاتی دریافت کردند.

مدرسان سازمان دانش‌آموزی به طور همزمان میزبان گروه‌های دختر عشایری در نقاط مختلف اردوگاه دانش‌آموزی بودند و در هر یک از این زمینه‌ها، آموزش‌های مفید، موثر و کاربردی را به دختران عشایر ارائه کردند.

بنا به اعلام صفرعلی یازرلو مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر، هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان عشایر با چگونگی بهتر زیستن در طبیعت و ایمن ماندن از آسیب‌ها و خطرات احتمالی، متناسب با شرایط زندگی جامعه عشایری است.

گفتنی است بیست و یکمین اردوی کشوری دانش‌آموزان متوسطه عشایر، از سوی «اداره‌کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر» و با همراهی و مشارکت فعالانه «سازمان دانش‌آموزی کشور» در قالب دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود که زمان حضور پسران در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد مقدس، از ۱۹ تا ۲۴ تیرماه بود و دختران از ۲۶ تا ۳۰ تیرماه در این سفر و فرصت تربیتی حضور دارند.

خبرگزاری پانا این رویداد فرهنگی و تربیتی را به طور ویژه پوشش می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار