هادی ساعی

۳ هزار ‌تکواندوکار سرود «سلام فرمانده» را در قم اجرا می کنند

تهران(پانا) -رئیس فدراسیون تکواندو گفت ۳ هزار نفر از تکواندوکاران کشورمان هم‌زمان با جشن بزرگ ولایت، با لباس‌های متحدالشکل در ورزشگاه حیدریان قم، سرود سلام فرمانده را هم‌خوانی خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۳ هزار ‌تکواندوکار سرود «سلام فرمانده» را در قم اجرا می کنند

هادی ساعی در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، تکواندو را اسلامی‌ترین ورزش از منظر پوشش بانوانی توصیف کرد و اظهار داشت: تکواندو در ایران و در اجتماعات ایرانیان از جایگاه خوبی برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که کشور ایران در رنکینگ‌های جهانی در جایگاه اول تا سوم قرار دارد.
وی ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با شاخه‌های مختلف تکواندو به مباحث فرهنگی تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو اشاره کرد و گفت: ارتباط صمیمی تکواندوکاران با طلاب و متولیان فرهنگ کشور، نشان‌دهنده عمق نگاه و دید این عزیزان نسبت به طلاب و فضلا است.
رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه گزارشی از فعالیت‌های دینی و فرهنگی این فدراسیون ارائه و با بیان این که فدراسیون تکواندو در تربیت مربیان فرهنگی پیش‌قدم است، تصریح کرد: امیدواریم ضمن توسعه همکاری و همیاری فدراسیون با حوزه‌های علمیه، بتوانیم در حوزه تربیت و بهره‌مندی از ظرفیت مربیان ورزشی - فرهنگی کشور پیشتاز باشیم.
ساعی اظهار داشت: باتوجه‌به حضور میدانی و تبلیغی طلاب در دورترین نقاط کشور به‌ویژه روستاها، این عزیزان می‌توانند در کنار عمل به وظایف و رسالت‌های دینی و تبلیغی، مربیگری ورزش را به‌عنوان بستر جدید انتقال آموزه‌های دینی و فرهنگی در دستور کار قرار دهند.
وی به فرهنگ و اصول درآمیخته تکواندو با معارف الهی اشاره کرد و افزود: دفاع از خود و مستضعف، از نخستین راهبردهای ورزش‌های رزمی به‌ویژه تکواندو است. بالغ بر 500 نفر از شهدای کشور از تکواندوکاران این سرزمین هستند و هرسال یادواره شهدای تکواندوکار کشور برگزار می‌گردد.
ساعی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به رزمایش بزرگ تکواندوکاران کشور در قم، خاطرنشان کرد: 3 هزار نفر از تکواندوکاران کشورمان هم‌زمان با جشن بزرگ ولایت، با لباس‌های متحدالشکل در ورزشگاه حیدریان قم، سرود سلام فرمانده را هم‌خوانی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار