وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام‌آباد غرب:

شفافیت قسم سوم مشی دولت است

کرمانشاه (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، شفافیت را قسم سوم مشی دولت دانست و گفت شفاف‌سازی علاوه بر ایجاد امید میان مردم، صداقت کارگزاران و خدمتگزاران نظام را به آنان نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت قسم سوم مشی دولت است

یوسف نوری در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب، خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی دومین رکن مشی دولت سیزدهم است و این مردمی سازی سبب افزایش مشارکت و همگرایی میان دولت و مردم است.

نوری، شفافیت را قسم سوم مشی دولت عنوان کرده و گفت: شفاف‌سازی علاوه بر ایجاد امید میان مردم، صداقت کارگزاران و خدمتگزاران نظام را به آنان نشان می دهد.

عالی‌ترین مقام بزرگترین دستگاه اجرایی کشور، کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت های بزرگ شهرستان اسلام آباد غرب دانست که هنوز آنچنان که باید و شاید بالفعل در نیامده است.

وی با اشاره به ازسرگیری آموزش حضوری از فروردین سال جاری، بازگشایی مدارس را گامی عملی در راستای بسط عدالت آموزشی و تربیتی دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در رابطه با قانون رتبه بندی معلمان گفت: از ابتدای هفته آتی و با ارسال شیوه نامه اجرایی برابر آئین نامه ابلاغی هیئت دولت، رتبه بندی معلمان عملا وارد فاز اجرایی خواهد شد.

نوری، تغذیه رایگان دانش آموزی، پرداخت موردی رفاهیات، تکمیل و احداث سالن های ورزشی و چمن های مصنوعی و همچنین تغییر وضعیت بیمه تکمیلی همکاران را از بزرگ ترین دستاوردهای دولت مردمی در یک سال اخیر نام برد.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش، به متناسب نبودن خروجی آموزش و پرورش و آموزش عالی با بازار کار اشاره کرد و گفت: می بایست خروجی آموزش ما تولید نیروی کار باشد، اما این مهم بدون همکاری خانواده ها و توسعه هنرستان ها میسر نیست.

‌وی در پایان با تاکید مجدد بر منویات رئیس جمهور محترم مبنی بر تسریع در محرومیت زدایی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل پروژه های نیمه کاره و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، توجه بیشتر به کشاورزی و گردشگری و تغییر نگرش مردم نسبت به دروس هنرستانی شاهد کاهش معنادار آمار بیکاری در این شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار