مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران

تهران (پانا) - نمازجمعه این هفته تهران، 24 تیر در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله کاظم صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت 11صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اعلام این خبر افزود: برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی نوری افزود: بر همین اساس پویش یک پیمانه بیشتر، موکب پذیرایی، مولودی خوانی، مسابقه پیامکی، ویژه برنامه مهد آدینه، اجرای گروه تواشیح، پخش مستقیم حرم حضرت علی(علیه‌السلام)، پرده‌خوانی غدیر و ماشین‌نویسی در محل نماز جمعه، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

حجت الاسلام نوری در ادامه گفت: فرهنگسرای منتظر نیز در موضوعات نمایشگاه هنری و موضوعی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌ها، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، ایستگاه بازی و شادی و سرگرمی کودک و نوجوان، گردش کتاب و اهدای کتاب، خدمات جهادی (واکس زدن کفش، سنجش فشار خون و...) اجرای گروه سرود، هم عهدی با شهدا و رادیو منتظر فعالیت خواهد داشت.

نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از "هیئت آنلاین" به صورت زنده و تصویری، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار