برگزاری نخستین المپیاد ورزشی در شیروان

شیروان (پانا) - نخستین المپیاد ورزشی در ۳۳ رشته و با حضور ۴۵۰۰ نفر از ورزشکاران در شهرستان شیروان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین المپیاد ورزشی در شیروان

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه این المپیاد گفت: هدف از برگزاری این المپیاد، کشف استعداد های ورزشی نونهالان، نوجوانان و توجه ویژه به ورزش های روستایی و حضور گسترده بانوان است.

علی جدی با بیان اینکه بسیاری از هیئت های ورزشی در سطح شهرستان مغفول واقع شده و ورزش فقط در چند رشته خلاصه شده است، افزود: همه ما باید نگاه های سیاسی را کنار گذاشته و با کمک هم و در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا افتخارات بیشتری را برای ورزش این شهرستان بیافرینیم.

وی از پیگیری و تکمیل پروژه‌های سنگنوردی، ژیمناستیک، گود باستانی، سالن های چند منظوره ورزشی، خانه جوانان، استادیوم ورزشی سه هزار نفره، ۱۷ زمین چمن مینی فوتبال اداره های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان خبر داد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز گفت: هدف از برگزاری نخستین المپیاد ورزشی، شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی، به فعلیت رساندن توانمندی های بالقوه جوانان و توسعه نشاط و شادابی در ورزش این شهرستان است.

دولت اسماعیل زاده افزود: هیئت های ورزشی محدود به قشر خاصی نیستند و شامل همه ورزشکاران شهری، روستایی، نونهالان، جوانان و بزرگسالان است.

وی در پایان از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران و به ویژه اداره ورزش و جوانان، صدا و سیما و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان نیز گفت: نخستین المپیاد ورزشی، با حضور ۴۵۰۰ ورزشکار، در 33 رشته مختلف و به مدت ۱۵ روز در سطح شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

مهدی شعبانی افزود: در این المپیاد، ورزشکاران شرکت کننده در رشته های بومی و محلی، ورزش‌های همگانی، کونگ فو، کاراته، کوهنوردی، بسکتبال، شطرنج، تکواندو، فوتبال، هندبال، پرورش اندام، تنیس روی میز، دو و میدانی، پزشکی ورزشی، والیبال، ژیمناستیک، جانبازان و معلولین، تیر و کمان، شنا، ووشو، ورزش‌های رزمی، اسکیت، بدمینتون، بیماری‌های خاص، دوچرخه‌سواری، بوکس، کشتی، بیلیارد، فوتبال، انجمن‌های ورزشی پاراگلایدر به رقابت خواهند پرداخت.

در آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی شهرستان شیروان، اجرای گروه‌های آیینی، نورافشانی، اجرای مسابقات طنز، قرعه کشی، رژه گروه‌های ورزشی، روشن کردن مشعل المپیاد توسط جمعی از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار