کرونا اجرای یک نمایش را متوقف کرد

تهران (پانا) - نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، متوقف شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کرونا اجرای یک نمایش را متوقف کرد

مسعود رفیعی طالقانی، مدیریت رسانه و روابط عمومی نمایش پروین، اظهار کرد: این نمایش که قرار بود تا پایان تیرماه به اجرای خود در سالن اصلیِ مجموعه تئاتر شهر ادامه دهد، سرانجام به دلیل ابتلای سه نفر از بازیگران، یکی از عوامل پشت صحنه و کارگردانِ اثر، به بیماری کرونا به اجرای خود خاتمه داد.

حسین کیانی به گفته‌ی خود، آمده بود تا با تجربه‌ای نو در درام‌نویسی چهره‌نگار، رنج‌ها، مصائب و خستگی‌های شاعر معاصر زنی را به صحنه بیاورد که با بسیاری از رنج‌ها و دشواری‌های هنرمندان روزگار ما همانند و یکسان است.

نمایش پروین تحسین بسیاری از اساتید تئاتر و اهل فن را برانگیخته بود. اساتیدی چون تاجبخش فنائیان، مجید سرسنگی، ایرج راد، محمد رحمانیان و... پس از تماشای نمایش، در سخنان خود تاکید کرده بودند که مدت‌ها بوده چنین کارگردانی‌ای ندیده بودند و اینکه به حسین کیانی، بابت اجرای نمایش پروین غبطه می‌خورند.به گفته منتقدان و اهالی فرهنگ و هنر، نمایش پروین نشان داد تئاتر هنوز زنده است و هم‌دم با تماشاگر نفس می‌کشد.

با این حال، به گفته‌ی حسین کیانی، عمر نمایش ناتمام پروین هم، شبیه عمر کوتاه پروین اعتصامی رقم خورد و نمایش پروین و شخصیت واقعی او با یکدیگر هم‌سرنوشت شدند.
به گزارش روابط‌عمومی نمایش پروین، هنوز هیچگونه تصمیمی بابت اجرای مجدد این اثر، گرفته نشده است. گروه تئاتر ملی چریکه به سرپرستی حسین کیانی، ضمن قدردانی از داود نامور، مدیر عمارت نوفلوشاتو که تهیه‌کنندگی این کار را برعهده داشت، از سایر عوامل کار هم تشکر می‌کند و امید دارد روزهایی بهتر برای آینده تئاتر کشور رقم بخورد.

لیست عوامل به این شرح است:بازیگران: نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران رنج‌بر، مجید رحمتی، جواد یحیوی، جواد مولانیا، مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی، فربد غفاری و اکرم محمدی، با حضور هوشنگ قوانلو

آهنگساز، نوازنده‌ی پیانو و ویولون: فرشاد دهنوی

دکور و طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده
طراح لباس: پریندخت عابدین‌نژاد
طراح گریم: ماریا حاجیها
طراح نور: رضا خضرایی
طراح ویدئو مپینگ: علی کاظمی
طراح گرافیک: مهدی دوایی
طراح صدا: کارن کیانی

مستندنگاری و ساخت تیزر: معصومه کیانی، حامد باقری تنها

روابط عمومی و مدیر رسانه و مطبوعات: مسعود رفیعی طالقانی، آساره کیانی

عکاس: اردلان آشناگر

دستیار کارگردان: فربد غفاری

منشی صحنه: علیرضا بابایی
مدیر صحنه و ساخت آکسسوار: فرزاد هدایت نوری
دستیار صحنه: پوریا رحیمی

دستیار لباس: مهتاب حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار