احمد زنده‌روح: سرنوشتی دارم که از آن بی‌خبرم

تهران (پانا) - بازیکن فجرسپاسی نسبت به شایعه حضورش در پرسپولیس واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
احمد زنده‌روح: سرنوشتی دارم که از آن بی‌خبرم

احمدرضا زنده روح هافبک ارام کرمانی امروز ناگهان به تیتر اول نقل و انتقالات مواجه شد و خبر حضور او در پرسپولیس خبرساز شد. زنده روح که در سال گذشته مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته بود این بار خبر از پرسپولیسی شدن او بود. این خبر در حالی منتشر شد که او در در حال حاضر گذراندن خدمت سربازی، در تیم فجر سپاسی است.

زنده روح پس از انتشار این شایعه گفت: من اکنون سرباز فجر سپاسی هستم و در تمرینات این تیم حضور دارم و به این باشگاه تعهد دارم و در حال گذراندن خدمتم هستم. من به باشگاه فجر سپاسی متعهد هستم و تا روزی که سرباز باشم به این تعهد پایبند هستم. خبر حضور در پرسپولیس یا استقلال برای هر بازیکنی در ایران جذاب است اما به شخصه اطلاعی از این بابت ندارم و واقعا نمی دانم سرنوشتم به چه سمتی پیش می رود . دنبال کسری و انتقال به تیم دیگری نیستم و واقعا تعجب می کنم که این خبرها در مورد من و خدمتم چجوری به این شکل پخش میشود در صورتی که من چندین ماه است که هیچ‌صحبت و مصاحبه ای انجام ندادم و اگر پیام صوتی یا مصاحبه ای از من پخش شده است برای ابتدای فصل قبل بوده است.

وی افزود: من سرنوشتی دارم که خودم هم از آن بی خبر هستم و فقط این را می دانم که پیراهن فجر را پوشیده ام و در تمرینات این تیم هستم و فکر میکنم اصول حرفه ای و اخلاقی هم به بنده این اجازه را نمیدهد که در زمان حضورم در یک تیم؛ با تیم دیگری وارد مذاکره شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار