مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت

فروش اینترنتی دارو ممنوع است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت بهداشت، گفت خط ۶ سامانه ۱۹۰ به دلیل تکالیفی که در قانون جوانی جمعیت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محول شده به سوالات، پیشنهادات و شکایات مردمی به طرح جوانی جمعیت اختصاص داده شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فروش اینترنتی دارو ممنوع است

به گزارش وبدا، علیرضا رحیم‌نیا با اشاره به راه‌اندازی خط پاسخگویی درباره جوانی جمعیت در سامانه ۱۹۰، گفت: سامانه ۱۹۰ دارای شش خط بود که ما سه خط دیگر به این سامانه اضافه کردیم و اکنون دارای ۹ خط است.

وی افزود: خط ۶ را به دلیل تکالیفی که به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی محول شده، به سوالات، پیشنهادات و شکایات مردم به طرح جوانی جمعیت اختصاص دادیم.

رحیم‌نیا تاکید کرد: مردم از طریق خط ۶ سامانه ۱۹۰ می‌توانند اگر در مراحل طرح افزایش جمعیت سوالاتی درباره نازایی دارند و یا شاهد هزینه‌های زیاد آزمایشگاه و دارو و یا رفتار نادرست و یا عدم باورمندی پرسنل به طرح افزایش جمعیت بودند با ما در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: اگر مردم به مراکز درمانی و بهداشتی منطقه خود مراجعه کرده و شاهد تبلیغ و ترویج سیاست‌های کاهش و کنترل جمعیت بودند نیز می‌توانند از طریق این سامانه به ما اعلام کنند. هرچند خوشبختانه طی بازدیدی که از تعدادی مراکز بهداشتی و درمانی داشتیم شاهد اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت بهداشت درباره حمایت از خانواده و افزایش جمعیت بودیم.

رحیم نیا یادآور شد: به اقرار نمایندگان مجلس، وزارت بهداشت در بحث جوانی جمعیت فعال‌ترین وزارتخانه است و بر اساس تکالیف قانونی که در امر جوانی جمعیت انجام می‌دهد، سبب شده از وزارتخانه‌های دیگر، خیلی جلوتر باشد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به گزارشات مردم اهمیت می‌دهد، گفت: این نکته مهم را به هموطنان تاکید می‌کنیم که فروش اینترنتی دارو ممنوع است. چون نمی‌توانیم اصالت دارویی که به صورت اینترنتی به دست مصرف کننده و مردم کشورمان برسد را تائید کنیم، فعلا فروش اینترنتی دارو را ممنوع کرده‌ایم مگر اینکه زیرساخت‌های آن فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار