تمهیدات ویژه مترو و اتوبوسرانی تهران در روز عید قربان

تهران (پانا) - مدیر ارتباطات و امور بین شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات‌دهی ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ویژه مترو و اتوبوسرانی تهران در روز عید قربان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، احسان حامد مقدم ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: متروی تهران برای تسهیل در تردد شرکت کنندگان در مراسم معنوی دعای روز عرفه و همچنین نمازعید قربان در مصلای امام خمینی(ره) سرویس دهی ویژه ای در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز و همزمان با برگزاری دعای عرفه، فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ هر چهار دقیقه یکبار خواهد بود و خط ۳ نیز با فاصله حرکت ۶ دقیقه سرویس دهی می‌کنند، افزود: تردد مسافران در تمام ایستگاه های متروی تهران به صورت لحظه ای رصد می شود و در صورت ازدحام، قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

وی در خصوص سرویس دهی متروی تهران به نمازگزاران روز عید قربان گفت:در روز یکشنبه 19 تیرماه، حرکت قطار‌های مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نیم ساعت زودتر از برنامه ایام تعطیل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز می شود.

مدیرارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در زمان برگزاری نماز عید قربان میزان سرویس دهی در این خطوط نیز افزایش می یابد افزود: فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ از ساعت ۵:۳۰ الی ۹ صبح هر 5 دقیقه یکبار خواهد بود. همچنین در خط سه فاصله حرکت از 10 دقیقه به 9 دقیقه کاهش می یابد.

حامدمقدم تصریح کرد: درتمام خطوط آمادگی برای اعزام قطار فوق العاده در زمان ازدحام جمعیت در ایستگاه ها وجود دارد.

خدمات‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به نمازگزاران عید سعید قربان

همچنین روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به نمازگزاران شرکت‌کننده در مراسم نماز عید سعید قربان که روز یکشنبه نوزدهم تیرماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان گرامی، ضمن تخصیص ناوگان ویژه مراسم و برقراری سرویس‌های دربستی از مساجد و پایگاه‌های بسیج مناطق ۲۲گانه سطح شهر، از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد از مبادی و میادین به شرح زیر نسبت به جابجایی شهروندان گرامی، اقدام می‌‌کند:

سه راه تهرانپارس - پایانه آزادی - میدان خراسان - پایانه خاوران - شهرک شهید محلاتی - فلکه دوم تهرانپارس - میدان رسالت - میدان راه آهن - بازار دوم نازی آباد - میدان انقلاب اسلامی (پایانه کاوه) - فلکه دوم صادقیه - فلکه سوم دولت آباد - ۱۳آبان

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار