مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س):

شهرداری باید همه خدمات ارائه شده به مردم را به نمایش بگذارد

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران گفت که در این دوره مدیریت شهری با تمام توان خدمت بی‌منت به شهروندان ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری باید همه خدمات ارائه شده به مردم را به نمایش بگذارد

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری گفت: شاهد برگزاری نمایشگاهی ارزشمند و قابل قبول بودیم، شهرداری هر چند وقت یک بار نیاز است تا خدماتی را که به شهروندان ارائه می دهد به نمایش بگذارد تا مردم بدانند شهرداری 24 ساعته حیات دارد و دنبال خدمت بی منت به مردم است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: وقتی صحبت از شهرداری می‌شود نگاه مردم معمولا ناظر بر مباحث خدمات شهری و رفت و روب خیابان‌هاست؛ فارغ از اینکه شهرداری در ابعاد مختلف زندگی مردم خودش را نشان می دهد و با ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف، در صدد ایجاد امید، نشاط و حیات با معنویت است.

غضنفری با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در جهت نشان دادن توانمندی های مدیریت شهری در تمام موضوعات از هوشمندسازی گرفته تا خدمات شهری و... اجرا شده بود و شاهد نمایش حقیقی اقدامات صورت گرفته در آن بودیم. مردم با مراجعه به این نمایشگاه و آشنایی با فعالیت های بخش های مختلف مدیریت شهری به اولین چیزی که می رسیدند زنده بودن شهر و فعالیت 24 ساعته در آن بود.

وی یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگاه را حضور 15 کشوری دانست که شهرهایشان با تهران خواهرخوانده است: برقراری ارتباط میان شهرهای خواهر خوانده، احیای موضوع خواهرخواندگی و هم افزایی میان فعالیت های این شهرها و انتقال تجربیات از دیگر موضوعات حائز اشاره است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به حضور مناطق مختلف تهران در کنار سازمان ها نیز گفت: این نمایشگاه از جهت برقراری تعاملات و ارتباطات میان بخش های مختلف شهرداری و بویژه ارتباط با مناطق رویداد مثبت و قابل توجهی داشت؛ دیدن فعالیت های صورت گرفته در مناطق قطعا باعث انتقال تجربیات ارزشمند خواهد شد.

غضنفری در ادامه گفت: در طول نمایشگاه شهردار و مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چهره های تاثیرگذار سیاسی و فرهنگی با مراجعه به غرفه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) بر ایجاد تعامل و ارائه گزارش کار به شهروندان تاکید کرده و عنوان داشتند یکی از وظایف شهرداری علاوه بر انجام مسئولیت‌ها و تکالیف مشخص شده، نمایش ظرفیت‌های موجود شهرداری تهران به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه ظرفیت های مشارکت مردم و فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری تهران را به روشنی ترسیم کرده است از مرکز ارتباطات شهرداری تهران و دست‌اندرکاران این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار