دبیر و هیات انتخاب آثار «جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر» منصوب شدند

تهران (پانا) - با احکام کوروش زارعی، مرشد محسن میرزاعلی به‌عنوان دبیر و عضو هیات انتخاب آثار و اردشیر صالح پور و محمدرضا معجونی نیز به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار«پنجمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر، مباهله (نقالان علوی)» منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیر و هیات انتخاب آثار «جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر» منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، متن حکم زارعی به این شرح است؛

جناب آقای محسن میرزاعلی

نظر به تخصص، دانش و تجربیات ارزشمند شما در عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه در حوزه نمایش‌های آئینی (نقالی و پرده خوانی) و با توجه به برگزاری «پنجمین جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر، مباهله (نقالان علوی)» در تیرماه ۱۴۰۱، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان دبیر جشنواره مذکور منصوب می‌نمایم.

از شما و جامعه روایتگری انتظار می‌رود که برخود لازم و بایسته دانید که گوشه کوچکی از مظلومیت علی(ع) در غدیر را در جشنواره نقالان علوی توسط روایتگران علوی روایت کنید و مفهوم غدیر و ولایت پذیری برای جامعه امروز ایرانی شیعی را به نمایش بگذارید تا بار دیگر دچار اشتباه تاریخی دوباره‌ای نشویم.

امید است با تلاش، پیگیری و اتکار به ذات اقدس الهی و با عنایت به اهداف عالی حوزه هنری در مسیر معرفی و رویش نیروهای جوان و متعهد در عرصه نمایش‌های آئینی و ملی موفق و موید باشید. ان‌شاءالله

همچنین در احکام اردشیر صالح پور و محمدرضا معجونی تیز آمده است:

نظر به تخصص، دانش و تجربیات ارزشمند شما در عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه در حوزه نمایش‌های آئینی (نقالی و پرده خوانی) و با توجه به برگزاری پنجمین جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر، مباهله (نقالان علوی) در تیرماه ۱۴۰۱، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان عضو هیئت انتخاب آثار جشنواره مذکور منصوب می‌نمایم.

امید است در این مسئولیت خطیر منشأ خیر باشید و بر قوام این آئین های ارزنده در پیکر نمایش کشور بیفزایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار