عطایی: برای موفقیت در هر بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید که بازیکنان ایران مقابل لهستان فعل خواستن را صرف کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
عطایی: برای موفقیت در هر بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم

بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان گفت:مسابقه بسیار خوبی بود و بازیکنان مزد زحماتشان را گرفتند. پیروزی در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر کار ارزشمندی است و بازیکنان با تحمل فشار حضور تماشاگران توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند که جای تبریک دارد.

وی با اشاره به بهبود عملکرد بازیکنان افزود: خوشبختانه ویژگی‌های بازیکنان در هشت مسابقه قبل بیشتر مشخص شد و تحت فشار زیاد تاکتیک پذیرتر شدند. ملی‌پوشان به خوبی خود را در لحظات سخت بازسازی می‌کنند که این موضوع توانمندی بازیکنان را نشان می‌دهد. در این مسابقه پس از واگذاری ست اول، خوشبختانه به بازی برگشتیم و در این مسابقه سخت پیروز شدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تجربه کم حضور بین‌المللی برخی بازیکنان ایران تصریح کرد: برخی بازیکنان بازی‌های کمی در این سطح انجام داده‌اند و نیاز دارند که در شرایط سخت خود را پیدا کنند. این مسابقات کمک کرد تا فعل خواستن را صرف کنیم. مسلماً تمام مسابقات در لیگ ملت‌ها دشوار است و هیچ مسابقه‌ای آسان نیست، به همین دلیل بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر مسابقه برنامه خاص خود را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر این که تیم در وضعیت مناسبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: راه سختی در سه بازی آینده در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم تیم‌ها را خوب تحلیل کرده و در جریان بازی با بهره‌گیری از این آنالیز و عملکرد خوب، مردم را با پیروزی خود خوشحال کنیم.

عطایی در پایان گفت: برای هر بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم و در صورت موفقیت، صعود هم حاصل خواهد شد. امروز یک مرحله را گذارندیم و به امید خدا بازیکنان سه مرحله بعدی را هم به خوبی پشت سر بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار