اپرای باشکوه ایران در جهنم گدانسک

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان رفت.

کد مطلب: ۱۲۹۱۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اپرای باشکوه ایران در جهنم گدانسک

شاگردان بهروز عطایی که ترکیبی از جوانان و چند باتجربه را شامل می‌شوند در شرایطی گام در فصل جدید لیگ ملت‌ها گذاشتند که پیش‌بینی می‌شد این تیم نتواند همانند دوره قبل ظاهر شود.

تغییراتی که در ترکیب این تیم صورت گرفته بود و برخی بازیکنان تاثیرگذار و ستاره‌های تیم به علت بالا رفتن سن از تیم ملی کنار گذاشته شده بودند، این نگرانی را ایجاد کرد که تیم ملی با کسب نتایجی ضعیف به کار خود پایان دهد.

هر چند شروع تیم ملی این ذهنیت و پیش بینی را تقویت کرد اما پیروزی برابر تیم‌های آمریکا و لهستان که صدرنشینان هفته لیگ ملت‌ها بودند معادلات را برای شاگردان بهروز عطایی تغییر داد.

تیم ملی ایران در شرایطی در هفته دوم برابر آمریکا به میدان رفت که این تیم صدرنشین بود اما ملی پوشان کشورمان موفق شدند با اقتدار حریف خود را شکست دهند. در شروع هفته سوم هم که به میزبانی لهستان در حال برگزاری است، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود به مصاف میزبان رفت.

لهستان در شرایطی برابر شاگردان عطایی قرار گرفت که سالن بزرگ و تماشایی شهر گدانسک مملو از تماشاگران حامی این تیم بود اما ملی پوشان ایران هر چند ست اول را واگذار کردند اما در ادامه توانستند با نمایشی قابل تحسین صدرنشین مسابقات تا هفته سوم را شکست دهند تا این دومین صدرنشینی باشد که به دست جوانان ایران مغلوب می شود.

هر چند تیم ملی ایران برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت های ۲۰۲۲ کار سختی دارد اما پیروزی برابر لهستان این امیدواری را ایجاد کرد که شاگردان عطایی به مرحله بعد صعود کنند. باید منتظر نتایج دیدارهای باقی مانده هفته سوم بود.

یادآور می‌شود، تیم ملی والیبال ایران در اولین رقابت خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و موفق شد این حریف سرسخت را در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

کورک ملی پوش والیبال لهستان ستاره این دیدار شناخته شد چرا که او با کسب ۲۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. امیرحسین اسنفدیار ملی پوش والیبال ایران هم با کسب ۲۱ پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران معرفی شد.

پس از اسفندیار، میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با کسب ۱۸ امتیاز و درخشش در این بازی، توانست در رده دوم امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقات قرار بگیرد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود در این مسابقات پنج‌شنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران، به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار