رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی اعلام کرد

برگزاری افتتاحیه یازدهمین مجلس دانش‌‌آموزی در نیمه مردادماه

تهران (پانا) - رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی از برگزاری اختتامیه مجلس دهم دانش‌‌آموزی و افتتاحیه مجلس یازدهم در مردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه یازدهمین مجلس دانش‌‌آموزی در نیمه مردادماه

امیر فقیهی در نشست مدیران استانی سازمان دانش‌‌آموزی کشور در مشهد مقدس گفت: مجلس دانش‌‌آموزی از سال ۱۳۸۰ با هدف استفاده از نقطه‌نظرات مشورتی دانش‌آموزان در حوزه‌های آموزشی و پرورشی و نیز بررسی مسائل و مشکلات جامعه دانش‌آموزی تشکیل شد.

وی افزود: دانش‌آموزان دارای شخصیت و ابعاد وجودی حساس و نیازمند مراقبت هستند و باید همواره در مسیر امور تحصیلی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، با هدایت و نظارت والدین و مدیران نظام آموزشی حرکت کنند.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی تاکید کرد: باید مربیان نخبه و توانمند برای مسیر رشد و تربیت بچه‌ها انتخاب شوند؛ چراکه این دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و باید برای پرورش آنها برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی داشت.

فقیهی با اشاره به زمینه خوب و مناسب در مجلس دانش‌‌آموزی برای ارتقای شخصیت و روحیه اجتماعی دانش‌آموزان، اظهار داشت: آنچه اکنون به عنوان یک دغدغه مهم برای ما مطرح است، این است که اعضای مجلس دانش‌‌آموزی بعد از دوسال فعالیت در این مجلس و پس از اتمام دوران تحصیل در مدرسه، دچار افسردگی و انزوا نشوند.

وی افزود: بنابراین باید برای هدایت مناسب آنها و استفاده از تجربه دوساله و توان اجتماعی آنها برای دوران بعد از دانش‌‌آموزی برنامه‌ریزی شود.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی درباره زمان آغاز به کار یازدهمین مجلس دانش‌‌آموزی گفت: اختتامیه مجلس دهم در مردادماه به صورت حضوری برگزار می‌شود و پس از آن، درتابستان سالجاری به صورت حضوری شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم خواهیم بود.

فقیهی تصریح کرد: البته تغییراتی در روند فعالیت مجلس دانش‌آموزی ایجاد شده است که به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار