ارائه 67 هزار مورد خدمت درمانی به زائران ایرانی حج تمتع

تهران (پانا) - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از 67 هزار مورد خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع در عربستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه 67 هزار مورد خدمت درمانی به زائران ایرانی حج تمتع

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سیدعلی مرعشی گفت: از روز 26 خرداد همزمان با آغاز عملیات درمانی حج تمتع در کشور عربستان تا عصر روز گذشته سیزدهم تیرماه، 67 هزار و 291 مورد خدمت به زائران ایرانی در مکه و مدینه منوره ارائه شده است.

مرعشی با اشاره به اینکه خدمات تیم‌های بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال‌احمر در عربستان شامل ویزیت تخصصی، بستری اورژانس، نوار قلب، داخلی، CCU، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست قند و فشار خون، تزریقات، جراحی، داروخانه و امداد و انتقال و ... بوده است، افزود: تا کنون 133 مورد خدمات بستری، 3309 مورد خدمات پاراکلینیکی، 13 هزار و 36 مورد خدمات پرستاری و 1244 مورد خدمات انتقال و مددکاری به زائران ایرانی بیمار ارائه شده، همچنین 23 هزار و 363 مورد ویزیت در مطب‌ها و 5032 مورد ویزیت تخصصی به زائران ارائه شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران ادامه داد: در مجموع 45 هزار و 883 مورد خدمت به زائران در مکه مکرمه و 21 هزار و 409 مورد خدمت به زائران در مدینه منوره و در مجموع 67 هزار و 291 مورد خدمت به زائران ایرانی در حج تمتع امسال ارائه شده است.

مرعشی تاکید کرد: در حال حاضر 6 زائر ایرانی در بیمارستان سعودی و 5 زائر نیز در بیمارستان هلال‌احمر بستری هستند؛ حال عمومی زائران ایرانی خوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار