مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ابعاد تربیتی در مدارس استعداهای درخشان و شاهد به شکل ویژه دنبال شود

اصفهان(پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مطالبه اصلی از مدارس استعدادهای درخشان و شاهد، توجه به مسائل علمی و تربیتی است و کار تربیتی در این مدارس بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ابعاد تربیتی در مدارس استعداهای درخشان و شاهد به شکل ویژه دنبال شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست مدارس استعدادهای درخشان و شاهد استان اصفهان با رؤسای نواحی شهر اصفهان اظهار داشت: در راستای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش، حوزه‌های ستادی و مدارس استان باید در حوزه‌های آموزش و پرورش عالی باشند.

وی افزود: همه مدارس برای ما مهم هستند و مدیران نقش محوری در آن ایفا می‌کنند، اما مدارس خاص مانند استعدادهای درخشان و شاهد را باید به صورت ویژه در نظر گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مدیران مدارس باید دقت نظر داشته باشند اگر فرصت تابستان را از دست دهند، برای جذب دانش‌آموزان، معلم و برنامه‌ریزی دچار مشکل خواهند شد و نیاز است اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

ابراهیمی افزود: نکته مهم در انتخاب مدیران این است که مدیر باید به مبانی نظام و انقلابی‌گری توجه ویژه داشته باشد و در زمینه‌های علمی و تربیتی با برنامه در مدرسه اقدام کند.

وی با بیان اینکه در گذشته مشکل افت تحصیلی در مدارس خاص رخ داده است که دردوره جدید با برنامه مدون این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مطالبه اصلی از مدارس استعدادهای درخشان و شاهد، توجه به مسائل علمی و تربیتی است و کار تربیتی در این مدارس بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: مدارس شاهد و استعدادهای درخشان مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است و در مقطعی که عده‌ای قصد حذف این مدارس را داشتند، ایشان شخصاً با ورود به این موضوع، بر تقویت مدارس خاص تأکید کردند.

ابراهیمی در پایان گفت: ارتباط مدارس خاص و مسؤولان ستادی آموزش و پرورش باید مأنوس گونه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار