طرح جبران و تثبیت یادگیری در تابستان در زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ زنجان در مراسم افتتاح طرح تثبیت یادگیری با اشاره به اهمیت این طرح در تابستان گفت بررسی‌های صورت گرفته در مناطق ۱۴ گانه استان، اداره کل آموزش و پرورش استان را موظف به اجرای این طرح برای ۲ هزار دانش‌آموز در فصل تابستان کرده است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح جبران و تثبیت یادگیری در تابستان در زنجان افتتاح شد

روز دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ ، مراسم افتتاحیه طرح تثبیت و یادگیری در آموزشگاه شهید طهماسبی زنجان برگزار شد.

ابوالفضل خوئینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان را یکی از برنامه‌های این حوزه در تابستان عنوان کرد و گفت: بررسی های مدیران محترم و معاونان نواحی و آموزشگاه موجب این شد که در تابستان امسال طرح تامین و تثبیت یادگیری را برای بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز ابتدایی در استان زنجان داشته باشیم.
خویینی افزود: این طرح برای جبران یادگیری در طول سال تحصیلی انجام می شود و در بسیاری از کشورهای موفق از اولویت های آموزشی است و خوشبختانه کشور ما ایران هم از این طرح غافل نشده است.
وی همچنین ادامه داد: در فرایند یادگیری این طرح سه بخش اصلی وجود دارد که بخش نخست آن معلمان هستند، بخش دوم آن دانش آموزان و بخش سوم آن کتب درسی و لوازم مورد نیاز تحصیل است.
خوئینی همچنین از زحمات کادر آموزش و دبیران تشکر کرده و خاطر نشان کرد: دبیران و معلمان محترم مناطق همیشه در صحنه حضور پررنگ و تاثیرگذاری داشته اند و حتی در سال های اخیر که بیماری کرونا موجب تعطیلی مدارس بوده همچنان به آموزش ادامه داده‌اند.

خبرنگار : مهدی حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار