معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

توجه به موضوع عفاف و حجاب در اولویت مناطق ۲۴ گانه آموزشی باشد

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت توجه به موضوع عفاف و حجاب در اولویت مناطق ۲۴ گانه آموزشی باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه به موضوع عفاف و حجاب در اولویت مناطق ۲۴ گانه آموزشی باشد

منصور جوادی در اجلاسیه روسای آموزش پرورش آذربایجان غربی افزود: اقدامات عملی در این زمینه لازم است که به صورت جدی پیگیری و گزارش آن ارائه شود.

وی اظهار کرد: کمیته های همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه نیز لازم است با موضوعیت تامین ائمه جماعات مدرسه مورد توجه باشد و از طلاب و روحانیونی که علاقمند به همکاری هستنداستفاده شود و برای مهرماه هر کدام از مدارس یک روحانی برای اقامه نماز داشته باشند.

جوادی اضافه کرد: نمازخانه های مدارس اهمیت بسزایی دارند و لازم است این موضوع با دقت پیگیری و نمازخانه های مستقل در مدارس وجود داشته باشد چرا که نماز نقش مهمی در ترسیم آینده روشن برای دانش آموزان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در زمینه فضای پرورشی استان وضعیت مطلوبی ندارد و بسیار پایین تر از میانگین کشوری و ۳.۹ متر است.

جوادی گفت: توسعه و تجهیز این فضاها به صورت جدی پیگیری می شود و توسعه اردوگاه‌ها مد نظر است.

وی بیان کرد: در این زمینه شهرستانهای مهاباد و میاندواب شرایط مطلوبی دارند و با کمک خیرین می شود وضعیت را بهبود بخشید.

جوادی با بیان اینکه در فعالیت‌های پرورشی تاکید بر فعالیت‌های گروهی است، گفت: انجام فعالیت‌های گروهی جزو سیاست‌های اولویت دار معاونت فرهنگی و پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار