نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ورزش پهلوانی منش حضرت علی(ع) را می طلبد

خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ورزشکاران رشته پهلوانی و زورخانه‌ای باید منش و سیره حضرت علی(ع) را الگوی خود قرار دهند تا به جایگاهی که اسلام برای یک قهرمان و یا پهلوان تعریف کرده است، برسند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که به مناسبت دهه کرامت در زورخانه پهلوان نادر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا(ع) افتخار مسلمانان است و در تمامی جهان این امام همام به عنوان عالم اهل بیت معروف است.

وی افزود: امام رضا(ع) قدرت شفا دارند و این الهام گرفته از خداوند است زیرا کسانی که برای خداوند کار می‌کنند به ولایت تکوینی می‌رسند و این موضوع موجب می‌شود تا به اذن خداوند کارهای بزرگ انجام دهند.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: هر کسی از این کره خاکی به یاد امام رضا(ع) بیافتد و از وی طلب حاجت کند، بدون شک نیاز وی برآورده خواهد شد چرا که خداوند به این کار رضایت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین حضرت معصومه را کریمه اهل بیت خواند و گفت: کریم کسی است که هر آنچه را که انسان در زمینه مادی و معنوی بخواهد به وی می‌بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار