استفاده از فرصت طلایی تابستان در طرح‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش

بن (پانا) - طرح‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان بن با رویکرد استفاده مطلوب از فرصت‌ها در اداره آموزش و پرورش بن افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از فرصت طلایی تابستان در طرح‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش

در آیین افتتاح طرح های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان شهرستان بن که با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر وردنجان، ریاست آموزش و پرورش بن، تعدادی از مسئولین فرهنگی شهرستان و جمعی از دانش آموزان در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان بن برگزار شد، حجت الاسلام محمدی ضمن اشاره به اهمیت دوران طلایی نوجوانی و لزوم استفاده صحیح از این دوران گفت: دو اصل مهم و تاثیرگذار در زندگی دین و هنر است و شایسته است در همه فرصت ها خصوصا در برنامه های اوقات فراغت، دین به صورت ساده و جذاب به نوجوانان معرفی شود. همچنین استعدادهای هنری آنها پرورش پیدا کند و حمایت شوند تا در مسیر پیشرفت و ساختن آینده ای روشن قرار بگیرند.

رییس آموزش و پرورش بن نیز هدف از این برنامه ها را استفاده صحیح از فرصت اوقات فراغت در فضای سالم برشمرد که با هم افزایی با نهادهای فرهنگی شهر صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: در کنار فعالیت های ورزشی و فرهنگی در مدرسه تابستانی تثبیت فعالیت های آموزشی را خواهیم داشت.

گفتنی است کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش بن در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری در دبستان فاطمه زهرا ویژه دانش آموزان دختر و پسر برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار