آغاز اجرای طرح " پایگاه مدرسه تابستانی" در 310 مرکز تابستانی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اجرای طرح " پایگاه مدرسه تابستانی" طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در 310 مرکز تابستانی این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح " پایگاه مدرسه تابستانی" در 310 مرکز تابستانی استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین استانی آغاز طرح " پایگاه مدرسه تابستانی" طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی که با شعار " مدرسه هیچوقت تعطیل نیست" در آموزشگاه ابتدایی دکتر حسابی ناحیه 2اردبیل برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: هر چند بیماری کرونا آموزش و تربیت را در مدارس تحت شعاع قرار داد ولی با همت و ایثار والدین و معلمان آموزش و پرورش تعطیل نشد، حتی در این را ه چه بسا معلمانی بودند که جان خود را از دست دادند.

وی با عنوان اینکه این طرح با حضور نزدیک به 15 هزار دانش آموز قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر اجرا خواهد شد، خاطر نشان ساخت: این طرح در 1 هزار و 513 کلاس درس و برای 3 درس ریاضی، علوم و فارسی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول به استقبال خوب والدین از این طرح اشاره کرد و گفت: با ایجاد قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی قصد داریم از با استفاده از ظرفیت های موجود و با مشارکت سایر دستگاه ها از مدارس عشایری، مرزی، حاشیه و روستایی محرومیت زدایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار