توصیه جالب کاپیتان سابق پرسپولیس به گل‌محمدی

تهران (پانا) - حضور یکی از بازیکنان تیم ملی امید در پرسپولیس به طرز عجیبی منتفی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توصیه جالب کاپیتان سابق پرسپولیس به گل‌محمدی

پرسپولیس بعد از ناکامی در فصل گذشته و نگرفتن جام، برای فصل جدید دست به خانه تکانی اساسی زد و فعال‌ترین تیم در نقل و انتقالات بود. پرسپولیس با نظر گل محمدی با بازیکنان زیادی خداحافظی کرد و ستاره‌هایی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی را تا این لحظه به خدمت گرفت.

در کنار جذب این ستاره‌های باتجربه، یحیی قصد دارد چند بازیکن جوان و عمدتا ملی پوش تیم امید را به خدمت بگیرد که تا الان فقط حضور محمد مهدی احمدی مدافع چپ تیم ملی امید در پرسپولیس قطعی شده است.

به غیر از احمدی چند ستاره دیگر تیم ملی امید هم مدنظر پرسپولیس قرار داشتند ولی تا امروز جز احمدی بازیکن جوان دیگری جذب پرسپولیس نشد. با این حال طی هفته‌های گذشته یکی از مدافعان تیم ملی امید هم در لیست پرسپولیس قرار داشت حتی مذاکراتی هم بین طرفین انجام شد. با این حال حضور این بازیکن در پرسپولیس به طرز عجیبی منتفی شد.

آنطور که شنیدیم دلیل منتفی شدن حضور این بازیکن جوان، توصیه مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید به یحیی گل محمدی بوده است.گویا این بازیکن در اردوی قبلی تیم ملی حواشی زیادی داشته و بی نظمی‌هایی را به وجود آورده است.

همین موضوع باعث شد تا سرمربی تیم ملی امید که از دوستان گل محمدی محسوب می شود، به همبازی سابق خود توصیه کند تا قید این بازیکن را بزند. از نظر مهدوی کیا این بازیکن پرحاشیه در طول فصل جو تیم را برهم خواهد زد و به درد پرسپولیس نمی خورد. گل محمدی هم با توجه به صحبت‌های مهدوی کیا، قید جذب این بازیکن را زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار