سرلشکر باقری: وضعیت امنیت ‌در کردستان و ‌مرزهای آن فوق‌العاده مطلوب است

تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت امنیت پایداری در منطقه حاکم است و این در نتیجه تلاش نیروهای مسلح، مرزبانی و نیروی انتظامی و سپاه است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر باقری: وضعیت امنیت ‌در کردستان و ‌مرزهای آن فوق‌العاده مطلوب است

‌به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه) از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر سرکشی‌، بررسی حوزه‌های مربوط به نیروهای مسلح و امنیت منطقه و مرزهای کردستان است.

وی اظهار داشت: وضعیت امنیت هم در کردستان و هم مرزهای آن فوق‌العاده مطلوب است و مشکلی نداریم، بعضا شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای وجود دارد که نیروهای مسلح هم مرزبانی انتظامی، هم سپاه و هم ارتش همه از زمین و هوا مشغول فعالیت هستند و امنیت پایداری در منطقه حاکم است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: خدا را شکر می‌کنم که فرصتی شد به سرزمین کردستان بیایم و عرض ارادت و سلام به مردم خونگرم این استان داشته باشم.

از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه سردار باقری به کردستان دیدار و سرکشی از نیروهای مسلح، بررسی میدانی امنیت مرزها و فعالیت‌های نیروهای مسلح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار