اهدای عضو، آخرین خدمت پاکبانِ شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - شهردار اسلامشهر گفت در یک حادثه تأسف‌بار یکی از کارگران خدمات شهری شهرداری اسلامشهر بر اثر برخورد با یک دستگاه اتوبوس در حین انجام وظیفه جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد و با اهدای اعضاء پیکرش، به چند انسان دیگر جان بخشید.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اهدای عضو، آخرین خدمت پاکبانِ شهرستان اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر در این رابطه با تسلیت و تعزیت به خانواده مرحوم ابراهیم غضنفری اظهار کرد: یکی از پاکبانان شهرداری اسلامشهر در حین خدمت در محور اصلی شهر به سمت شاتره، با یک دستگاه اتوبوس تصادف کرد که متأسفانه با اعمال تلاش تیم پزشکی، پس از دو روز برای نجات جان وی نتیجه‌ای در بر نداشت و این کارگر خدوم و زحمتکش خدمات شهری، دار فانی را وداع گفت و با اهداء اعضای پیکر خود، به چند انسان دیگر جان بخشید.

وی بیان کرد: دستور بازبینی و تدوین مجدد آیین‌نامه ایمنی کارکنان در معابر پر تردد شهری در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از حوادث مشابه را به معاونت خدمات شهری صادر کردیم.

حمیدی تصریح کرد: شهروندان گرامی نیز می‌بایست با رعایت کلیه قوانین و مقررات عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پاکیزگی شهر مشغول هستند باشند تا شاهد حوادث تاسف برانگیز اینچنینی نباشیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار